Dag allemaal,

Zondag is het eindelijk zo ver. Na ongeveer 10 weken voorbereiding staat de marathon van Gent voor de deur.  Eindelijk zou ik zeggen.  
Iedereen vraagt welke tijd ik voorop stel. Moeilijk... Ik hoop beneden de 3u10, maar zal niet ontgoocheld zijn als het meer wordt.  Collega-lopers met marathon ervaring(en) vertellen me allemaal dat de eerste keer 'om te leren is'. Ooit hoop ik wel binnen de 3 uur binnen te zijn, maar misschien is dat voor volgende lente.
Enfin, ik zal alles de kast moeten halen, zowieso, maar zal toch proberen te genieten.  Doseren wordt de boodschap wellicht.
Voor de liefhebbers - start 10h00 aan de Topsporthal in Gent -
Zondag avond post ik wel wat het geworden is.
Tot binnenkort !
Peter
leen
9/25/2010 12:07:25 am

We duimen voor je!

Reply
9/25/2012 03:26:55 am

THX for info

Reply
9/29/2012 06:26:51 pm

you could be correctly through those article

Reply



Leave a Reply.