Beste sportvrienden,
Heel lang geleden dat ik nog iets had gepost op mijn blog, maar het wordt stilaan tijd om jullie een update te geven.

De maand december was een 'rustmaand' met heel weinig kilometers.  Ik heb nog de Kerstcorrida gelopen in de sneeuw, maar in een bijzonder slechte tijd.
Meedoen voor het goeie doel was toen wel de boodschap.

Maar vanaf januari opnieuw het ernstige werk aangevat, want er zijn opnieuw plannen :  marathon van Antwerpen op zondag 17 april.
In de maand januari werden 333 km afgehaspeld. Alles verliep heel goed.

Ondertussen worden de kilometers opnieuw wat opgedreven.  Vorige week (gerekend van maandag tem zondag) stond de teller op 94km.    Deze week klok ik af op 104, met vandaag voor een eerste keer een 30km gedaan.

Eerst volgende test wordt de 20km in Kortemark.  Normaal gezien moet de conditie toch al redelijk goed zijn.  Enige nadeel is dat ik misschien wat vermoeid aan de start zal komen want zal in week zijn van 110km.

Enfin, blijven trainen is de boodschap want om ooit eens in de buurt van de 3h te komen zal het nodig zijn.

Tot blogs !
Peter

joost
2/13/2011 04:37:08 pm

Amai, das een schoon weekgemiddelde wat je haalt. Je lijkt heel goed op dreef en hopelijk geen kwaaltjes voor D-day in Antwerpen. Veel success!!

Reply
7/15/2012 04:22:47 am

THX for info

Reply



Leave a Reply.